kritiklerin dediyi kimi, spayk lee-nin originalina ne catir, nedeki, fergli bir shey gorunur. raziyam, originali daha baximlidir.filmin esas menasi anlamayanlar ucun; dediyiniz soz, evvel axir size garshi cixa biler
şərhlər: